اخبار منفی بیت‌کوین را متوقف نمی‌کنند

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

یک تحلیلگر برجسته رمز ارزی معتقد است حرکات قوی بیت کوین با اخبار منفی متوقف نخواهند شد.

به گزارش ایرانی متا به نقل از زوم ارز، جیسون پیزینو، معامله‌گر رمز ارزی محبوب، در ویدیوی جدید به 284000 عضو کانال یوتیوب خود گفت که به نظر می‌رسد که بیت کوین و بازار بورس نسبت به اخبار اقتصادی منفی مقاوم شده‌اند.

بنا به سخنان پیزینو، بیت کوین علی‌رغم احتمال رکود و فروپاشی‌های بانکی به روند مثبت خود ادامه داده است: به مدت دو ماه، بیت کوین در سطح قیمت بالای 25000 دلار قرار داشت. با وجود تمام اخبار منفی دیده شده در بازار، هیچ چیزی جلوی بیت کوین در رسیدن به سطح 30000 دلار، 40000 دلار و حتی 50000 دلار در سال جاری را نمی‌گیرد. حتی بازارهای بورس نیز با وجود اخبار منفی، فاندامنتال منفی، احتمال رکود اقتصادی، افزایش نرخ بهره و فروپاشی‌های بانکی بدون تغییر پیش می‌روند و اوج قیمتی جدید برای سال جاری ثبت می‌کنند.

بنا به سخنان پیزینو، سرمایه‌گذارانی که در انتظار خرید بزرگترین ارز دیجیتال جهان هستند احتمالا امکان انجام این کار را نخواهند یافت. این تحلیلگر گفت که عبور BTC از چند سیگنال نزولی در طول سال نشان می‌دهد که این رمز ارز به زودی خود را در محدوده قیمتی 32000 دلار تا 42000 دلار خواهد یافت.

با توجه به داده‌های ارائه شده در سایت CoinGecko، در لحظه‌ی نگارش این خبر بیت کوین با افتی 1.5 درصدی در شبانه روز گذشته در سطح قیمت 28896 دلار قرار دارد.

بیشتر بخوانید  حجم تراکنش‌های دوج‌کوین با رشد شدیدی رو به رو شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *