احتمال عرضه آیفون 15 پرو با حافظه رم 8 گیگابایتی

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

برخی خبرها حکایت از احتمال عرضه آیفون 15 پرو – iPhone 15 Pro با حافظه رم 8 گیگابایتی دارند.

طبق پیش‌بینی‌ها، سری مورد انتظار آیفون 15 طی ماه آینده در تاریخ 21 یا 22 شهریور وارد بازار شود. براساس شایعات، تنها مدل‌های Pro شامل آیفون 15 پرو و پرو مکس به چیپست جدید A17 Bionic اپل مجهز خواهند شد. این در حالی است که مدل‌های غیر پرو هم‌چنان از تراشه A16 استفاده خواهند کرد.

هم‌چنین شایعات قبلی از رم ۶ گیگابایتی در سری آیفون ۱۵ پرو و پرومکس حکایت دارند که از نسل LPDDR5 و ساخت میکرون یا سامسونگ خواهند بود. از زمان عرضه آیفون 12 پرو، پرچم‌داران اپل به‌طور پیوسته از 6 گیگابایت ظرفیت رم برخوردار بوده‌اند که به‌لطف بهینه‌سازی مناسب سیستمی کافی به‌نظر می‌رسد.

اکنون طبق ادعای یکی از افشاگران شبکه X با حساب کاربری URedditor، این احتمال وجود دارد که نسل جدید آیفون برای اولین بار با رم 8 گیگابایتی عرضه شود. ظاهرا، چیپست A17 Bionic جدید با هر دو ظرفیت رم 6 و 8 گیگابایتی در مدل‌های آیفون 15 پرو و پرومکس آزمایش شده است. اگرچه این منبع هنوز از تصمیم نهایی اپل مبنی بر ارتقای حافظه رم آیفون مطمئن نیست، اما این غول کوپرتینویی ممکن است سری پرو آیفون 15 را با 8 گیگابایت رم و عملکرد پردازشی بالاتر وارد بازار کند.

البته این ادعا صرفا در حد گمانه‌زنی است و سابقه اپل نشان می‌دهد که مقدار رم یکسان در گوشی‌های متعلق به یک نسل، محمتل‌تر است. همان‌طور که می‌دانیم، مدت‌هاست که استفاده از حافظه و فضای ذخیره‌سازی با هم یک روش استاندارد در قلمرو اندروید بوده است، بنابراین ممکن است تصور اینکه اپل هم از این قاعده پیروی کند، چندان از واقعیت دور نباشد.

بیشتر بخوانید  انتشار اولین تصاویر از وان‌پلاس فولد

منبع: گجت‌نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *