چند پیشنهاد جذاب برای اینکه در نوروز 1402 حوصله‌تان سر نرود

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

با آغاز سال 1402 و رسیدن روزهای استراحت، سوالی که اکثر فیلم‌بازان در پی آن هستند این است که در تعطیلات نوروز فیلم و سریال چی ببینیم؟

در ایام تعطیلات چه فیلم‌هایی ببینیم که هم سرگرم شویم و هم غرق در افکار شویم؟ فیلم‌هایی که هم لذت بخش باشند و هم ارزش بارها و بارها تماشا را داشته باشند.

هر ساله صنعت فیلم و سریال میزبان پخش ده‌ها اثر گوناگون می‌باشد که هر یک به گونه خاص و منحصر به فرد سعی دارند تا مخاطبین ژانر خود را با به تصویر کشیدن وقایع مختلف سرگرم نمایند.

تعطیلات عید نوروز سال ۱۴۰۲ بهترین زمان برای تماشای آثار جذاب و زیبایی می‌باشد که در طی ۱ سال گذشته از سوی مدیوم‌های مختلف در دسترس مخاطبین قرار گرفته و دیده نشده‌اند.

فیلم، سریال و انیمه‌هایی جذاب و سرگرم‌کننده که نه تنها می‌توانند به عنوان یک سرگرمی عادی شما را شگفت‌زده نمایند، بلکه حاوی روایات، مفاهیم و وقایعی چالش‌برانگیز نیز هستند که ذهن و احساسات شما را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

برای راحت دیدن هر فیلم و سریالی این پست صد در صد به کارتون میاد:

  • سایت onionplay.se: با این سایت، همه فیلم‌های نتفلیکس را رایگان و بدون پرداخت هیچ حق اشتراکی می‌تونید دانلود و تماشا کنید.
  • سایت pickamovieforme.com: اگه خواستین فیلم ببینین ولی نمی‌دونستین چی ببینید برید تو این سایت چند تا سوال می‌پرسه و بهتون پیشنهادهای خوبی می‌ده.
  • اپلیکیشن‌های sangfilm ،iranFlix و tubi: با این 3 اپلیکیشن می‌تونید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای هر فیلم و سریال ایرانی و خارجی مورد نظرتون رو حتی بدون سانسور ببینید.
  • سایت movie-map.com: اگه اسم فیلم مورد علاقتون رو توی این سایت بنویسید فیلم‌ها و سریال‌هایی که تو اون سبک هستن رو پیدا میکنه و بهتون معرفی می‌کنه.
  • سایت lookmovie.io: هر فیلم و سریالی که دوست داری رو می‌تونی تو این سایت با زبان زیرنویس مدنظرتون ببینید.
بیشتر بخوانید  5 هوش مصنوعی برتر ساخت عکس

بهترین سایت‌های رایگان دانلود فیلم و سریال خارجی:

Digimovie

Ava movie

Movie cottage

Sermovie

Film2sun

Mobo movies

Almas movie

ربات تلگرامی papkornbot: این ربات هر فیلم یا سریال مورد نظر شمارو براتون پیدا میکنه و لینک‌های دانلود رو با انواع کیفیت به شما تحویل میده.

سایت cringemdb.com: اگه خواستید فیلمی با خانواده ببینین و نمی‌دونین که صحنه داره یا نه رو می تونین تو این سایت سرچ کنین.

اگر می خوایید فیلم‌های جدید و خفن رو رایگان ببینید کافیه برید توی گوگل (soap2day) رو سرچ کنید و روی لینک دومی کلیک کنید و حالشو ببرید.

وبسایت onionplay: این سایت منبع فیلم و انیمیشن جدید و رایگانه

تا حالا شده فیلم یا سریالی رو ببینید و دوست داشته باشید بازم فیلم و سریال‌های تو همون سبک پیدا کنید؟ وبسایت bestsimilar.com بهتون کمک میکنه فیلم‌ها یا سریالهایی شبیه چیزی که دوست داشتین رو پیدا کنید

اپلیکیشن Freiddspire: اگه دنبال فیلم، سریال کتاب و هر چیز جدید دیگه‌ای هستی و نمیدونی چه کتابی بخونی یا چه فیلمی ببینی این برنامه بهت کمک میکنه.

اگه یه فیلم داشتید و دنبال زیرنویسش بودید با ربات تلگرامی Subcutybot می‌تونید زیرنویس خیلی از فیلم‌ها و سریال‌ها رو با هر زبانی که باشن دانلود کنید.

اپلیکیشن Face pause: وقتی دارید فیلم می‌بینید و یه جایی دیگه رو نگاه کنید فیلم متوقف میشه و وقتی به صفحه نگاه می‌کنید دوباره پخش میشه.

این 5 اپلیکیشن موبایل هم برای دیدن هر فیلم و سریالی، خوب هستن:

  1. بلبل جان
  2. مووی باکس (ایرانفلیکس)
  3. لیمو (شماره تلفن میخواد ولی ایرادی نداره)
  4. مووی جوان
  5. کلوب فیلم
بیشتر بخوانید  هوش مصنوعی صحبت انسان با حیوانات را ممکن می‌کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *