«دیالوگ» اولین متاورس همه‌جانبه سریلانکا به نام FUTUREVERSE را راه‌اندازی می‌کند

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

Dialog Axiata PLC یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات مخابراتی سریلانکا و بزرگترین اپراتور شبکه تلفن همراه این کشور با ۱۷.۱ میلیون مشترک است. این شرکت ۵۷ درصد از بازار تلفن همراه سریلانکا را تشکیل می‌دهد. همچنین با ادامه پیشروی فناوری در کشور و منطقه، «Futureverse» را راه‌اندازی کرد. اولین متاورس کاملاً فراگیر، تعاملی و تجربی سریلانکا که در آن مردم می‌توانند محصولات و خدمات «دیالوگ» را دریافت کنند. در این فضا امکان معاشرت، شرکت در رویدادها و بازی‌ها برای تمامی افراد وجود دارد. این فضا یک دنیای مجازی پایدار است.
Futureverse یک‌دنیای مجازی فراگیر و تعاملی است که در آن کاربران می‌توانند آواتارهای سفارشی خود را ایجاد کنند. این دنیای مجازی فرصت گفتگو، معاشرت با دوستان، تماشای فیلم، شرکت در کارگاه‌ها، بازدید از نمایشگاه‌ها و موارد دیگر را ایجاد می‌کند. Futureverse با فناوری‌های فراگیر مانند: واقعیت مجازی (VR) و واقعیت توسعه‌یافته (XR) یک قلمرو دیجیتالی بدون مرز می‌سازد که ارائه‌دهنده آن سریلانکا است. در این فضا امکانات منحصربه‌فردی برای کاربران وجود دارد، آن‌ها می‌توانند مناظر و اشیاء انتزاعی را با هدف سرگرمی در اوقات فراغت خود مشاهده کنند. همچنین می‌توانند با دوستان از طریق صدا و چت تعامل داشته باشند.
Lasantha Theverapperuma، مدیر عامل گروه Dialog Axiata PLC در این مورد توضیح می‌دهد: “متاورس بخشی از وب ۳ است که پیشرفته‌ترین مرحله تکامل اینترنت در حال حاضر محسوب می‌شود. ما خوشحالیم که «Futureverse» را معرفی می کنیم که خبر از دنیای مجازی جدیدی می‌دهد. این فضا قدرت تغییر هر جنبه از زندگی روزمره ما از جمله: نحوه معاشرت، کار و بازی را دارد و یک همراه دیجیتالی مورد اعتماد در سریلانکا است. در این راه متعهد به ایجاد نوآوری‌های پیشگام در فضای دیجیتالی هستیم که راهی برای رشد و توانمندسازی مردم، صنایع و کشور است.”

بیشتر بخوانید  فناوری بی‌سیم به تقویت متاورس کمک می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *