معرفی نسخه طلاکاری شده هدست ویژن پرو

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

24 دستگاه از نسخه Caviar از ویژن پرو اپل ساخته خواهد شد که هرکدام از آن‌ها با قیمت 39900 دلار فروخته می‌شود.

هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو اپل ماه گذشته معرفی شد. علیرغم قابلیت‌های چشمگیری که این دستگاه به کاربران ارائه می‌کند، برچسب قیمت نجومی 3500 دلاری آن می‌تواند تا حدی شانس موفقیتش در بازار را کاهش دهد، هرچند این هدست به‌طور خاص برای برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده است. حالا یک شرکت از نسخه شخصی‌سازی‌شده‌ای از هدست اپل رونمایی کرده که قیمت آن 39900 دلار است!

شرکت Caviar که بیشتر به دلیل آیفون‌های الماس‌کاری‌شده و محصولات عجیب‌و‌غریب دیگری شناخته می‌شود، این نسخه اصلاح‌شده از هدست اپل را ساخته است. در این نسخه، به‌جای طراحی نقره‌ای اپل، از بیش از 1.5 کیلوگرم طلای 18 عیار و چرم سیاه Connolly که «برای دادگاه سلطنتی بریتانیا و شرکت خودروسازی رولز-رویس عرضه می‌شود» استفاده شده است.

تغییرات هدست طلاکاری‌شده ویژن پرو

در حالی که نگرانی‌هایی درباره وزن و سنگین‌بودن هدست اپل وجود داشت، ظاهراً این شرکت تصمیم گرفته برای کمک به کاهش وزن دستگاه خود، از یک هدبند اضافی استفاده کند.

در مجموع، 24 دستگاه از نسخه Caviar از ویژن پرو اپل ساخته خواهد شد که هرکدام از آن‌ها با قیمت 39900 دلار فروخته می‌شود. تقریباً می‌تواند 274 دستگاه ویژن پرو با این هزینه سرسام‌آور خریداری کرد که اگر این دو دستگاه را با یکدیگر مقایسه کنیم، هدست اپل تقریباً مقرون‌به‌صرفه است!

همچنین باید به این موضوع اشاره کرد که طراحی Caviar یکی از جنبه‌های مهم ویژن پرو را از بین می‌برد: EyeSight، قابلیتی که به واسطه آن چشمان کاربر هنگام استفاده از هدست قابل مشاهده خواهند بود. نسخه Caviar دارای یک پنل شیشه جلویی است که با طلای 18 عیار پوشش داده شده و به همین دلیل کاربر نمی‌تواند فضای روبروی خود را مشاهده کنید. البته مانند تصویر بالا این حفاظ طلایی را می‌تواند بالا برد تا چشمان کاربر دیده شود!

بیشتر بخوانید  عبور ارزش بازار اپل از مرز 3 تریلیون دلار

در نهایت، نسخه طلاکاری شده هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو از شرکت Caviar تا پاییز سال 2024 عرضه نخواهد شد.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *