قیمت توکن ریپل پس از افزایش سرمایه به کدام سو خواهد رفت؟

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

توکن ریپل پس از هجوم سرمایه‌ای ۲ میلیارد دلاری، افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است، این پروژه به‌خاطر دادگاه اخیر خود زیر نظر بسیاری از سرمایه‌گذاران قرار دارد.

افزایش سرمایه‌گذاری در ریپل، گمانه‌زنی‌هایی را در مورد آینده قیمت آن تا انتهای سال جاری ایجاد کرده است. گفتنی است، برخی از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان افراطی این توکن اهداف ۱۰ دلاری را برای این پروژه در نظر دارند.

در ادامه عواملی را که ممکن است بر حرکت قیمت XRP تأثیر بگذارند بررسی می‌کنیم.

نمودار قیمت XRP/USD – منبع: Tradingview
نمودار قیمت XRP/USD – منبع: Tradingview

پیش‌بینی قیمت توکن ریپل (XRP)

قیمت XRP پس از صعود اخیر آن به بالای سطح حمایت 0.5145 دلار، با فشار مقاومتی مهمی در اطراف سطح 0.5295 مواجه شده است. اگر XRP بتواند از مقاومت 0.5295 عبور کند، به‌طور بالقوه می‌تواند سطح مقاومت بعدی خود را در 0.5475 دلار هدف قرار دهد. در صورت تثبیت مناسب قیمت نیز، توکن ریپل می‌تواند حتی به بالاتر از سطح 0.5610 نیز برسد.

در سمت دیگر روند، اگر قیمت XRP به زیر سطح حمایت 0.5150 دلاری برسد، قیمت ممکن است در حدود سطح 0.5025 حمایت مناسبی را جذب کند.

با تجزیه و تحلیل شاخص‌های تکنیکال پیشرو، شاخص قدرت نسبی (RSI) و(MACD)  تمایل صعودی خفیفی را نشان می‌دهند. علاوه بر این، میانگین متحرک نمایی 50 روزه یک تقاطع صعودی را در اطراف سطح 0.5295 دلار تشکیل داده است که نشان دهنده افزایش قدرت در بازار است.

توجه به این نکته مهم است که شاخص‌های تکنیکال چشم‌انداز صعودی را در ریپل ترسیم می‌کنند، اما همچنان پیش بینی حرکت دقیق قیمت XRP و رسیدن آن به هدف 1.10 دلار در میان مدت تا انتهای سال 2023، چالش برانگیز و دور از انتظار خواهد بود.

بیشتر بخوانید  عوامل تاثیرگذار بر نوسانات قیمت بیت‌کوین

پروژه تازه وارد Ecoterra

هنگام بررسی پروژه‌های جایگزین ریپل، یک گزینه قابل توجه که ارزش بررسی نیز دارد پروژه Ecoterra است. همانطور که بازار کریپتو به تکامل خود ادامه می‌دهد، بررسی گزینه‌های مختلف و ارزیابی پتانسیل آنها برای رشد و تاثیر در صنعت ضروری است.

با جستجو و تحقیق درباره پروژه‌های جایگزینی مانند Ecoterra، سرمایه‌گذاران می‌توانند پرتفوی خود را متنوع‌تر کنند و از فرصت‌های نوظهور در فضای ارز دیجیتال نیز مطلع شوند.

Ecoterra بر پایداری و راه حل‌های بلاکچینی سازگار با محیط زیست تمرکز دارد. Ecoterra یک پروژه خلاقانه است که هدف آن تشویق بازیافت از طریق برنامه منحصر به فرد Recycle2Earn است.

با شرکت در این برنامه، افراد و مشاغل می‌توانند برای تلاش‌هایی که جهت حفظ محیط زیست انجام داده‌اند، مانند: بازیافت، جوایزی کسب کنند. موضوعی که Ecoterra را متمایز می‌کند، اکوسیستم جامع آن است. Ecoterra با پشتیبانی از بلاکچین اتریوم، امنیت و شفافیت را در فعالیت خود تضمین می‌کند.

منبع: تجارت نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *