تصمیم ایلان ماسک برای فروش تابلو و تجهیزات توییتر در حراجی

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

ایلان ماسک، مالک توییتر در ادامه کاهش هزینه‌های این شرکت، حالا 584 کالا از این شرکت را به حراج گذاشته است.

ایلان ماسک در چند وقت گذشته مشغول تغییر توییتر به X بوده است و حالا این مولتی میلیاردر، تابلوهای ساختمان توییتر و برخی اقلام دیگر آن را تنها چند هفته پس از ری‌برند شرکت به حراج گذاشته است.

در مجموع 584 کالا که شامل میزهای قهوه‌خوری، نقاشی‌های رنگ روغن و تابلوهای پرنده معروف توییتر می‌شود در این حراجی که با نام «تغییر نام تجاری توییتر: حراج آنلاین یادگاری، آثار هنری، دارایی‌های اداری و موارد دیگر!» آغاز شده، به فروش می‌رسد.

کالاهایی که ایلان ماسک به حراجی گذاشته است

از زمان خرید این شبکه اجتماعی در سال گذشته، ماسک تلاش کرده تا به روش‌هایی مانند تعدیل نیروها، هزینه‌های توییتر را کاهش دهد و حالا به حراج گذاشتن لوازم آن ظاهراً بخش دیگری از این برنامه است.

دو نقاشی رنگ روغن نیز در این مجموعه وجود دارند که به حراج گذاشته شده‌اند. اولین نقاشی به عکس سلفی معروف «الن دی‌جنرس»، مجری و کمدین آمریکایی مربوط می‌شود که در مراسم اسکار سال 2014 گرفته شده بود. نقاش دیگر از باراک اوباما، رئیس جمهور سابق ایالات متحده است که براساس تصویر به اشتراک گذاشته شده از زمان انتخاب مجددش در نوامبر 2012 کشیده شده است.

این مجموعه همچنین شامل برخی تجهیزات موسیقی می‌شود و از گیتار گرفته تا کیت درام و آمپلی فایر را می‌توان از طریق حراجی تصاحب کرد.

منبع: دیجیاتو

بیشتر بخوانید  برنامه چین برای جذب غول‌های آمریکایی؛ بیل گیتس با رئیس‌جمهور چین دیدار کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *