معرفی دوج‌کوین به عنوان اوراق بهادار از سوی ایلان ماسک

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

ایلان ماسک به طور واضح به Dogecoin کمک کرد که در برابر هجوم نظارتی فعلی مقاومت کند.

ایلان ماسک، به تازگی دوج کوین را به بیش از ۱۴۲.۳ میلیون دنبال کننده خود در توییتر ارسال کرده است. ماسک که به عنوان بزرگ‌ ترین مدافع دوج شناخته می شود، به مکالمه‌ ای که پیر روچارد، معاون تحقیقات Riot Blockchain مطرح کرده بود، پیوست.

روچارد تصویری از اظهارات مدیر عامل کوین بیس، برایان آرمسترانگ از سال ۲۰۱۵ به اشتراک گذاشت. زمانی که او از تمرکز کامل بر بیت کوین حمایت کرد. برایان معتقد بود که سایر ارزهای دیجیتال نوظهور در آن زمان از جمله XRP، Stellar و سایر آلتکوین ها باعث حواس پرتی هستند.

به نظر می رسد که یادآوری این اظهارات توسط روچارد از موج تعیین اوراق بهادار SEC بر روی برخی از آلتکوین ها مثل کاردانو و سولانا ناشی می شود. به نظر می رسد با توجه به اینکه گفتگوها در این مورد در حال افزایش است، تعدادی از رهبران صنعت از جمله بنیانگذار توییتر، جک دورسی، با تز تمرکز بر بیت کوین موافق هستند.

ایلان ماسک هنگام پیوستن به این گفتگو در توییتی به سادگی گفت:

“Doge ftw”، عبارتی که به سادگی به Dogecoin پیروز است، ترجمه می شود.

پشتیبانی ایلان ماسک از دوج کوین و واکنش قیمت

به نقل از کوین گیپ، ایلان ماسک به طور واضح به Dogecoin کمک کرد که در برابر هجوم نظارتی فعلی مقاومت کند. بر همین اساس اکنون همه نگاه ها به سمت این میم کوین است تا ببینند آیا قیمت آن واکنشی نشان می دهد یا خیر.

پس از انتشار اخبار شکایت SEC از بایننس، Dogecoin به روند نزولی بازار پیوست. معمولا توییت های ماسک در مورد این میم کوین به افزایش سریع قیمت آن کمک می کند. با این حال دوج در حال حاضر با قیمت ۰.۰۶۸۲۱ دلار معامله می شود که طی ۲۴ ساعت گذشته ۴.۵۲ درصد کاهش را نشان داد.

بیشتر بخوانید  اظهار نظر تازه ایلان ماسک درباره مبارزه با زاکربرگ

SEC نام دوج کوین را در لیست توکن هایی که به عنوان اوراق بهادار نشدند، قرار نداده است. با این حال تاریکی که به تازگی در صنعت کریپتو همواره گسترده تر می شود، احساسات بازار را کاهش می دهد. به همین دلیل در زمان انتشار این مقاله، قیمت آلت کوین ها به طور کل پایین مانده است.

منبع: میهن سیگنال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *