اعمال تغییرات در بخش‌های مختلف توییتر از سوی ماسک

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

شرایط درآمدزایی در توییتر تغییر خواهد کرد و حد نمایش توییت‌ها نیز افزایش خواهد یافت.

توییتر چند روز پیش پرداخت درآمد به تولیدکنندگان محتوا را شروع کرد تا بتواند به نحوی در رقابت با اینستاگرام تردز و دیگر پلتفرم‌ها کاربران خود را حفظ کند. اما بعضی از کاربران از شرایط درآمدزایی راضی نبودند. حالا ایلان ماسک اعلام کرده است که تغییراتی را درباره این شرایط اعمال می‌کند و البته از افزایش تعداد توییت‌های قابل نمایش خبر داده است.

به‌ گزارش تک‌کرانچ، قبلاً گفته شده بود که اگر یک اکانت توییتر با عنوان شخصیت‌های حیوانی یا خیالی فعالیت کند، واجد شرایط درآمدزایی نخواهد بود. اکانتی با نام Battle Beagle که البته درباره سگ‌ها توییت نمی‌کند، به ایلان ماسک درباره این قانون اعتراض کرده بود. مالک توییتر هم پذیرفت که این سیاست را حذف کند.

مشکل بعدی از سوی یک کاربر فعال اعلام شد که اشتراک توییتر بلو داشت اما گفته بود که خیلی زود به محدودیت نمایش توییت‌ها برمی‌خورد. ماسک در پاسخ به او نوشت برای رسیدن به انتهای حد نمایش توییت‌ها به حدود هشت ساعت اسکرول مداوم نیاز است؛ مگر اینکه اشتباهی در سیستم توییتر رخ داده باشد. او دو روز پیش در توییت دیگری اعلام کرده بود که حد نمایش توییت‌ها برای اکانت‌های تأییدشده 50 درصد افزایش می‌یابد.

درآمدزایی از بازدید صفحه پروفایل در توییتر ممکن می‌شود

مالک توییتر در توییت دیگری گفت که به‌زودی به‌اشتراک‌گذاری درآمد مبتنی بر بازدید از صفحه پروفایل کاربران نیز آغاز می‌شود. با این کار، پرداخت‌ها باید تقریباً 2 برابر شود. البته همچنان فقط بازدیدهای کاربران تأییدشده شمرده می‌شود چون راه دیگری برای تشخیص کاربران واقعی از بات‌ها وجود ندارد.

ایلان ماسک در توییت دیگری در پاسخ به یک کاربر اعلام کرد که این شرکت درحال کار روی بازگرداندن قابلیت پخش زنده ویدیویی برای کاربران سرویس بلو است. چون ظاهراً این ویژگی درحال‌حاضر کار نمی‌کند.

بیشتر بخوانید  انتقاد ایلان ماسک و مدیرعامل اسپاتیفای از سیاست‌های اپ‌استور اپل

براساس اطلاعاتی که در وب‌سایت توییتر وجود دارد، تنها آن دسته از کاربران سرویس بلو می‌توانند درآمدزایی داشته باشند که پست‌های آن‌ها در سه ماه گذشته هر ماه حداقل 5 میلیون بازدید دریافت کرده باشد.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *