ماسک: لوگوی توییتر در آینده اصلاح خواهد شد

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی توییتر از اصلاح لوگوی توییتر در آینده خبر داد.

پس از تغییر لوگوی توییتر از نماد پرنده به حرف انگلیسی X، کاربران بسیاری ابراز نارضایتی کرده‌اند. حالا ایلان ماسک اعلام کرده این لوگو که توسط یک کاربر پیشنهاد شده، موقتی است و در آینده بهبود پیدا خواهد کرد.

مالک شبکه اجتماعی توییتر دیروز اعلام کرد که زمان خداحافظی با لوگوی پرنده توییتر فرا رسیده است و آن را با X جایگزین می‌کند. او همان موقع از کاربران خواست تا لوگوهای پیشنهادی خود را برایش بفرستند. یکی از کاربران به نام Sawyer Merritt لوگویی را پیشنهاد داد که درنهایت توسط ماسک انتخاب شد.

ماسک در زمان انتخاب این لوگو گفت که طرفدار طراحی سبک «آرت دکو» در این لوگو است. بااین‌حال، او تأکید کرد که لوگوی این شبکه اجتماعی می‌تواند در آینده تغییر کند و بدون‌شک نسبت به الان، بهبود داده خواهد شد.

در ادامه عکس پروفایل ایلان ماسک به این علامت X تغییر کرد. امروز نیز اعلام شد که این لوگو روی ساختمان مرکزی توییتر در سان‌فرانسیسکو انعکاس داده شده است. حالا لوگوی اکانت رسمی توییتر به همین طراحی تبدیل شده و نام نمایشی آن هم به X تغییر کرده است. به‌علاوه، لوگویی که در نسخه دسکتاپ در بالای منوهای سمت چپ صفحه دیده می‌شود، X را نشان می‌دهد.

عده‌ای از کاربران از این تغییر برند استقبال نکرده‌اند و مدعی‌اند توییتر باید همیشه همان توییتر باقی می‌ماند. به‌نظر می‌رسد که شبکه اجتماعی محبوب بسیاری از کاربران به‌زودی دیگر قرار نیست توییتر نامیده شود و باید آن را با نام ایکس خطاب کنیم.

این برنامه مطابق با طرح بزرگ‌تر ایلان ماسک برای تبدیل‌کردن این اپلیکیشن به یک سوپراپلیکیشن شبیه به وی‌چت چینی‌هاست. این کارآفرین میلیاردر پیش‌تر گفته بود که می‌خواهد قابلیت‌های پیام‌رسانی و خدمات مالی را هم در کنار یک شبکه اجتماعی در همین پلتفرم در اختیار کاربران قرار دهد.

بیشتر بخوانید  لوگوی جدید توییتر رسما رونمایی شد

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *