تصمیم ایلان ماسک برای تغییر لوگوی توییتر

با دوستان خود را به اشتراک بگذارید:

ایلان ماسک در توییتی از تصمیم خود برای تغییر برند و لوگوی توییتر خبر داد.

ایلان ماسک در توییت جدیدی اعلام کرده است که به‌زودی برند توییتر را تغییر می‌دهد و به‌تدریج با تمام پرنده‌ها خداحافظی می‌کند. او وعده داد که اگر تا امشب لوگوی خوبی برای برند X پیشنهاد شود، همین فردا لوگوی این شبکه اجتماعی را عوض می‌کند.

مالک توییتر در توییتی از یک تغییر بزرگ در توییتر خبر داد. او نوشت: «و به‌زودی با برند توییتر و بعد به‌تدریج با تمام پرنده‌ها خداحافظی می‌کنیم.» او به فاصله کوتاهی در یک توییت دیگر نوشت: «اگر امشب یک لوگوی مناسب برای X پیشنهاد شود، فردا این تغییر را به‌صورت سراسری اعمال می‌کنیم.»

ایلان ماسک یک ساعت بعد در توییت دیگری یک ویدیوی کوتاه را نشان داد که در آن لوگوی پرنده آبی توییتر به یک لوگو از حرف X با خطوط روشن و زمینه تیره تبدیل شده است. او همچنین در یک جلسه توییتر اسپیس تأیید کرد که لوگوی این شبکه اجتماعی تغییر خواهد کرد و درواقع مدت‌ها پیش باید تغییر می‌کرد.

آیا رنگ پیش‌فرض توییتر مشکی می‌شود؟

مالک توییتر در توییت دیگری در یک نظرسنجی از کاربران پرسیده است که آیا رنگ پیش‌فرض این پلتفرم باید به مشکی تبدیل شود یا خیر. در این نظرسنجی دو گزینه مشکی و سفید با ایموجی قلب‌هایی به همین دو رنگ دیده می‌شوند. تا این لحظه قلب مشکی از مجموع تقریبی 560 هزار، رأی نزدیک به 75 درصد از آرا را به خود اختصاص داده است. ماسک می‌گوید تصمیم‌گیری در این رابطه برایش مهم است.

با توجه به اینکه چند وقتی است توییتر به زیرمجموعه X Corp اضافه شده و در پایین این پلتفرم هم کپی رایت X Corp دیده می‌شود، ظاهراً برنامه ایلان ماسک برای تبدیل این شبکه اجتماعی به اپلیکیشن X یا همه‌چیز جدی‌تر شده است. با توجه به اینکه این کارآفرین میلیاردر از تغییر تمام پرنده‌های توییتر صحبت کرده است، این احتمال وجود دارد که در آینده حتی نام این شبکه اجتماعی و توییت‌ها نیز تغییر کند.

بیشتر بخوانید  5 کلاهبرداری بزرگ که دنیای کریپتو را شوکه کرد

نکته عجیب اینجاست که در وب‌سایت توییتر گفته شده لوگوی آن‌ها یعنی همان پرنده آبی، برجسته‌ترین دارایی این شرکت است و به همین خاطر این شبکه اجتماعی تاکنون تا این اندازه از این لوگو مراقبت کرده بود.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *